УМОВИ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ НА ПРОДУКЦІЮ ПІДРОЗДІЛУ SOLAR ENERGY КОМПАНІЇ FRONIUS ЗА ПРОГРАМАМИ FRONIUS WARRANTY
Дійсний з: 1 вересня 2023 р.
1. Загальні положення
1.1. Компанія Fronius International GmbH (у подальшому – компанія FRONIUS) надає добровільну гарантію виробника (Fronius Warranty) на товари власного виробництва, зазначені у розділі 2.1 (далі – гарантійні товари), протягом визначеного та розглянутого нижче періоду (далі – термін дії гарантії). Зміст і сфери застосування положення про надання гарантії, розробленого компанією FRONIUS, визначаються виключно наведеними нижче умовами надання гарантії.
1.2. Компанія FRONIUS має право у будь-який момент вносити до умов надання гарантії зміни, які набуватимуть чинності у певний час у майбутньому. Застосовуються умови надання гарантії, які були дійсними на момент придбання товару.
1.3. Ця гарантія доповнює будь-які чинні юридичні або договірні вимоги та права власника гарантії. Умови надання гарантії не повинні порушувати зазначені вище вимоги або права.
2. Сфера застосування
2.1. Гарантійні товари. Ця гарантія застосовна до нових товарів (нового обладнання), які були придбані безпосередньо у компанії FRONIUS, уповноваженого дистриб’ютора компанії FRONIUS або у спеціалізованій монтажній компанії, та які були введені в експлуатацію професійним спеціалістом із монтажу у відповідності до вимог інструкцій з експлуатації та встановлення. Гарантія поширюється виключно на пристрої, серійні номери яких передані компанії FRONIUS у процесі введення обладнання в експлуатацію. Гарантія надається лише на зазначені нижче групи товарів:
інвертор Fronius, Fronius Datamanager, Fronius Smart Meter, Fronius Ohmpilot, Fronius Wattpilot.
Гарантія не поширюється на наведені нижче компоненти.
– Компоненти гарантійних товарів, що зазнають природного зношування. До цієї категорії належать ізолятори постійного струму, запобіжники, штикові з’єднувачі, варистори, обмежувачі перенапруги, запобіжники для батарей і механічні гвинтові з’єднання, якщо вони не були закручені до необхідного моменту затягування під час монтажу.
– Пристрої, надані клієнтам компанією FRONIUS у якості зразків із метою випробування.
– Гарантія не поширюється на будь-які деталі та компоненти, які не були придбані безпосередньо у компанії
FRONIUS. Це положення, зокрема, стосується усіх компонентів фотовольтаїчної системи, компонентів для розширення системи та компонентів для моніторингу системи й обміну даними.
2.2. Сторона, що надає гарантію. Стороною, що надає гарантію, виступає компанія Fronius International GmbH, Froniusstrasse 1, A-4643 Pettenbach, Австрія.
2.3. Отримувач гарантії. Отримувач гарантії – це особа, яка придбала гарантійний товар відповідно до пункту 2.1 і використовує його вперше та за призначенням (перший оператор). Дистриб’ютори й інші торговельні посередники, які не використовують товар за власними потребами, не мають права на гарантію. Перший оператор має право передати гарантійні права іншій особі разом із гарантійним товаром за умов, що (1) гарантійний товар не був демонтований із місця першого використання і (2) у гарантійний товар не були внесені жодні зміни. Із правонаступником, який отримує права на гарантію від першого оператора, не укладаються жодні гарантійні угоди, правонаступник отримує право скористатися гарантійними зобов’язаннями у тому обсягу, в якому вони були надані першому операторові на момент передачі обладнання. Якщо правонаступник відповідає встановленим вимогам, він має можливість подовжити гарантію (див.розділ 9).
2.4. Гарантія поширюється лише на гарантійні товари, перший запуск яких було здійснено на території України.3. Гарантійна вимога
3.1. Гарантійна вимога виникає за умов, якщо:
гарантійний товар має матеріальний або виробничий дефект із вини компанії FRONIUS;
цей дефект впливає на функціонування гарантійного товару;
дефект виник за умов нормальної експлуатації гарантійного товару;
вимога власника гарантійного товару не суперечить умовам розділу 5 (виключення з умов гарантії).
3.2. Дефекти, які не впливають на належне функціонування товару (візуальні або поверхневі дефекти) не підпадають під дію цих гарантійних зобов’язань.
4. Оновлення програмного забезпечення
4.1. Для пристроїв серії GEN24 і пристроїв серій, які вперше з’явилися на ринку після 1 вересня 2020 р., застосовні наступні положення.
4.2. Якщо отримувач гарантії надав компанії FRONIUS онлайн-доступ, компанія FRONIUS може встановлювати оновлення автоматично. Передумовами для надання онлайн-доступу компанії FRONIUS є (1) встановлення надійного підключення гарантійного товару до мережі Інтернет, (2) виконання усіх процедур введення товару в експлуатацію, включно із реєстрацією на платформі FRONIUS Solar.web, та (3) забезпечення і підтримання у робочому стані отримувачем гарантії підключення товару до мережі Інтернет на безоплатній основі.
Завдяки онлайн-доступу компанія FRONIUS має можливість виявляти технічні несправності. Одразу після діагностування несправність, яка потребує втручання компанії FRONIUS, може бути усунута шляхом віддаленого технічного обслуговування. Це дає можливість попередити виникнення подальших технічних проблем і пошкодження товару, а також вжити першочергових заходів залежно від виявленої причини виходу пристрою з ладу.
4.3. Якщо отримувач гарантії не надав компанії FRONIUS онлайн-доступ, власник гарантії може встановити оновлення програмного забезпечення в альтернативний спосіб за допомогою сервісного партнера, уповноваженого FRONIUS. У такому разі компанія FRONIUS забезпечує виключно безкоштовне оновлення програмного забезпечення. Компанія FRONIUS не компенсує додаткові витрати, пов’язані з оновленням програмного забезпечення, силами сервісного партнера (транспортні витрати, витрати на оплату праці тощо). Такі витрати отримувач гарантії повинен покривати самостійно.
4.4. Компанія FRONIUS завжди повідомляє про наявність оновлень програмного забезпечення на вебсайті www.fronius.com/solar/softwareupdates. Отримувач гарантії повинен регулярно (не рідше одного разу на 3 місяці) переглядати оголошення та здійснювати встановлення необхідних оновлень програмного забезпечення. Оновлення програмного забезпечення містять не лише виправлення для систем безпеки та функцій, а й можливості модернізації інтерфейсів, коригування відомих помилок і випуску нових функцій. Своєчасне встановлення оновлень програмного забезпечення дає можливість забезпечити максимальний рівень продуктивності та зручності обслуговування гарантійного товару. Отримувач гарантії повинен забезпечувати надійне підключення до мережі Інтернет протягом усього гарантійного періоду. Див. розділ 5 умов надання гарантії.
4.5. Крім того, отримувач гарантії зобов’язаний дотримуватись усіх вказівок інструкції з експлуатації у випадку виникнення несправностей або помилок під час експлуатації обладнання.
5. Виключення з умов гарантії
5.1. Пред’явлення гарантійних вимог неможливе, якщо заявлений дефект був частково спричинений наступними факторами.
Недотримання вимог інструкцій з експлуатації та встановлення під час інсталяції, введення в експлуатацію та експлуатації, або недотримання відповідних технічних або професійних стандартів під час встановлення, введення в експлуатацію або виконання ремонтних робіт.
Неправильне транспортування, упакування та зберігання товару. Використання гарантійного товару не за призначенням. Недотримання правил безпеки для належного використання. Недостатня вентиляція гарантійного товару.
Експлуатація гарантійного товару в режимі аварійного живлення протягом часу, що перевищує встановлену в інструкції з експлуатації тривалість роботи у такому режимі.
Відсутність технічного обслуговування або технічне обслуговування, яке не відповідає вимогам інструкції з експлуатації. Невстановлення або несвоєчасне встановлення необхідних оновлень програмного забезпечення, якщо отримувач гарантії не надав онлайн-доступ компанії FRONIUS до гарантійного товару відповідно до пункту 4.2.
Несанкціоноване втручання в роботу гарантійного товару або втручання третіх сторін, які не були схвалені компанією FRONIUS. Прикладом такого втручання може бути відкриття, внесення змін, ремонт, модифікація товару або використання аксесуарів, які не затверджені компанією FRONIUS.
Події, обумовлені обставинами, за які компанія FRONIUS не несе відповідальність та які не пов’язані з нормальними умовами експлуатації. Наприклад, коливання потужності, удар блискавки, пожежа, затоплення, вплив сторонніх об’єктів, а також зміни або пошкодження, що виникли з вини отримувача гарантії або третіх сторін.
Форс-мажорні обставини.
6. Гарантійні послуги
6.1. У разі пред’явлення гарантійної вимоги компанія FRONIUS може вибрати один із наступних варіантів:
несправний виріб буде відремонтовано на місці або в ремонтному центрі, призначеному компанією FRONIUS або яким вона керує;
несправний виріб буде замінено на еквівалентний аналогічного віку, типу та стану;
буде видано кредитне авізо у розмірі ринкової вартості товару на момент сповіщення служби, яке можна використовувати для придбання нового товару від компанії FRONIUS.
6.2. Виконання ремонту на місці.
Якщо компанія FRONIUS вирішить, що несправний виріб слід відремонтувати на місці, ремонт повинен здійснюватися представником компанії FRONIUS або професійним спеціалістом із монтажу, схваленим компанією FRONIUS. Витрати, що покриваються компанією FRONIUS, залежать від застосовної моделі гарантії (див. розділ 7). Отримувач гарантії повинен надати безперешкодний доступ до гарантійного товару, а також безкоштовно надати будь-яке необхідне обладнання відповідно до застосовних інструкцій щодо охорони праці.
6.3. Виконання ремонту в ремонтному центрі, призначеному компанією FRONIUS або яким вона керує: якщо компанія FRONIUS вирішить, що несправний виріб слід відремонтувати в ремонтному центрі, яким вона керує, отримувач гарантії повинен забезпечити належний демонтаж і транспортування обладнання до ремонтного центру, вказаного компанією FRONIUS. За повернення відремонтованого виробу несе відповідальність компанія FRONIUS.
6.4. Якщо компанія FRONIUS вирішить, що несправний виріб слід замінити, отримувач гарантії зобов’язаний забезпечити належний демонтаж і транспортування несправного виробу на адресу, вказану компанією FRONIUS. Компанія FRONIUS на свій розсуд може організувати надсилання виробу, що підлягає заміні, до повернення несправного виробу. У такому разі компанія FRONIUS має право вимагати фінансову гарантію в розмірі вартості виробу, що підлягає заміні, а також транспортних витрат. Компанія FRONIUS зберігає право власності на виріб, який поставляється та підлягає заміні, до моменту отримання несправного виробу.
7. Моделі гарантії
7.1. Компанія FRONIUS покриває витрати, що виникають у зв’язку з гарантійним обслуговуванням, у рамках відповідної моделі гарантії, яка застосовується до гарантійного товару відповідно до таблиці 1 (Fronius Warranty).
7.2. Гарантія Fronius Warranty.
У рамках гарантії Fronius Warranty компанія FRONIUS надає наступні послуги.
Заміна необхідного компонента, який підлягає заміні, або надання еквівалентного виробу, який підлягає заміні, чи відшкодування ринкової вартості.
Зазначені нижче витрати не підлягають компенсації.
Витрати на ремонт обладнання на місці або за рахунок потужностей компанії FRONIUS, що виникли у зв’язку з ремонтом або заміною виробу (транспортні і дорожні витрати, витрати на демонтаж та встановлення несправного компонента або виробу, оплата праці, ремонт несправного компонента або виробу, встановлення компонента, що підлягає заміні, монтаж виробу, що підлягає заміні, тощо).
Витрати на транспортування несправних компонентів або виробів до компанії FRONIUS або ремонтного центра компанії FRONIUS (включно із митними платежами, експортними сертифікатами тощо), а також на їх повернення отримувачу гарантії.
7.3. Покриття витрат. Якщо під час гарантійного обслуговування були понесені витрати, за які компанія FRONIUS не несе відповідальність у рамках застосовної моделі гарантії, ці витрати покриває отримувач гарантії. Компанія FRONIUS також може у будь-який час перевірити, чи є гарантійна вимога обґрунтованою. Якщо компанія FRONIUS приходить до висновку, що вимога не є обґрунтованою, отримувач гарантії також самостійно покриває витрати на матеріали, ремонт або заміну компонентів, які зазвичай підпадають під дію гарантії (див. розділ 7.2).
Компанія FRONIUS не зобов’язана надавати послуги, якщо отримувач гарантії або його уповноважений представник відмовляються покрити вказані вище витрати.
8. Термін гарантії
8.1. Термін дії гарантії починається з моменту відправлення гарантійного товару з заводу FRONIUS. Отримувач гарантії може перевірити дату гарантії на вебсайті www.solarweb.com, вказавши серійний номер. Відповідний термін гарантії вказано в таблиці 1.
8.2. Якщо виріб зареєстровано на вебсайті www.solarweb.com протягом 30 місяців з моменту відправлення з заводу FRONIUS, гарантійний період починається з дати введення в експлуатацію, а не з дати доставки. Дату першого використання необхідно вказати під час реєстрації товару.
8.3. Якщо виконується заміна або ремонт гарантійного товару, термін дії гарантії на товар або компонент, що підлягає заміні або ремонту, не починається повторно, а новий гарантійний сертифікат не видається. Термін дії гарантійних зобов’язань у такому випадку спливає у день завершення терміну дії гарантії на первинний доставлений товар.
9. Подовження гарантії
9.1. Компанія FRONIUS надає різні можливості (безкоштовно або за оплату) для подовження гарантії на гарантійні товари (див. таблицю 1). Умови подовження гарантії регулюються умовами, які діяли на момент укладання первинної гарантійної угоди.
9.2. Подовжити термін дії гарантії можна лише протягом зазначеного періоду в порядку, вказаному в таблиці 1. Подовження гарантії починає діяти наприкінці первинного терміну гарантії. Її можна подовжити на період часу, зазначений у таблиці 1, на запит отримувача гарантії.
9.3. Подовження гарантії застосовується лише до товару, який можна ідентифікувати за унікальним серійним номером.
9.4. Якщо отримувачу гарантії надається можливість подовжити гарантію за оплату, слід також враховувати наступне. Подовження гарантії вступає в дію лише після внесення оплати в повному обсязі. Компанія FRONIUS не надаватиме гарантійне обслуговування, доки отримувач гарантії не здійснить оплату.
Таблиця 1. Гарантійний товар, модель гарантії, термін гарантії, варіанти подовження гарантії.